Rehberde
Sitede
English
| İletişim
Anasayfa
Bölüm
Program Çıktıları
Kalite
Tarihçe
Tanıtım
Vizyon - Misyon
Amaçlar
Yerleşim
Personel
İdari
Akademik
Eğitim
Lisans
Eğitim Planları
Haftalık Ders Programı
Sınav Programı
Laboratuvarlar
Tasarım Projesi / Bitirme Çalışması
Çok Disiplinli Tasarım Projesi
Lisansüstü
Doktora
Tezli Yüksek Lisans
Laboratuvar
Araştırma
Çalışma Grupları
Projeler
Bilimsel Toplantılar
Öğrenci
Öğrenci Bilgi Sistemi
Öğrenci Kulüpleri
Sınav Kuralları
Öğrenci Temsilcisi
DUYURULAR
Staj
Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi
Yönetmelikler
Proje İmkanları
Staj İmkanları
Dış Paydaş Kurulu
Erasmus
Farabi ve Mevlana Değişim Programları
Komisyonlar
Formlar ve Belgeler
Sıkça Sorulan Sorular
İletişim
<
1
2
3
4
...
...
43
44
45
46
>
20
NİS
Fakülte Öğrenci Bilgilendirme, Görüş ve Öneri Toplantısı Hakkında
19
NİS
APLINES Staj ilanı Hakkında
19
NİS
2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı vize sınav programı hakkında
16
NİS
2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Vize Sınavı Taslak Programı Hakkında
16
NİS
2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı'nda Erasmus Başvurusu Yapmak İsteyen Öğrencilerin Dikkatine!
08
NİS
Seminer Dersi Sunum Programı Hakkında
07
NİS
2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Doktora Yeterlik Sınavı Hakkında
05
NİS
TASARIM PROJESİ YÖNETİM PLANI VE BİTİRME ÇALIŞMASI ARA RAPORLARININ JÜRİ ÜYELERİNE İLETİLMESİ HAKKINDA
26
MART
2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı EHM3152 Haberleşme Laboratuvarı Hakkında
22
MART
CBİKO Staj Seferbirliği Programı
17
MART
2020 2021 Bahar Dönemi Tasarım Projesi ve Bitirme Çalışması Listeleri Hakkında (GÜNCEL)
16
MART
Temel Sınai Mülkiyet Eğitimi Hakkında
11
MART
DETECH 21 (Dokuz Eylül Üniversitesi Teknoloji Konferansı 2021) Hakkında
09
MART
BEST Öğrenci Kulübü Mühendislik Yarışması Hakkında
09
MART
TOBB Yapay Zeka Eğitim ve Farkındalık projesi online eğitimleri hakkında
08
MART
BİTİRME ÇALIŞMASI KAYIT FORMU HAKKINDA
08
MART
Lisansüstü Öğrencilerimizin Dikkatine
07
MART
2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Tebriği
<
1
2
3
4
...
...
43
44
45
46
>